Op weg naar Zhanjiang

10 oktober 2016 - Zhanjiang, China

Na een uitstekende nacht vanochtend eerst met zijn allen heerlijk ontbeten. Mi Kee haar wens kwam uit om te ontbijten met noodles en een reep bacon :). Yu Mei was druk bezig om alles te bekijken wat je voor het ontbijt allemaal kunt eten zoals fruit, noodles, muffins en zelfs reepjes biefstuk lagen er. Voor de Hollandse maag lagen er ook broodjes, eieren en kon er ook een omelet besteld worden. Alles prima binnen te houden ;)

Om 12:30h zouden we opgehaald worden en we hadden nog even tijd voor een wandeling door het park. Het weer buiten was fantastisch, volop zon en ongeveer 25 graden. In de schaduw was het heerlijk wandelen en hebben erg genoten.

Stipt op tijd werden we opgehaald en werden tot aan de security begeleid door onze gids, die volgens mij gewoon zeker wilde zijn dat we ook echt weg waren...

Na een rustige vlucht kwamen we aan in bewolkt Zhanjiang en we dachten dat het weer wel iets minder zou zijn, nou .... Dat klopte eigenlijk wel. De zon was er niet, maar de vochtigheid was hoog en de temperatuur rond 28 graden. Onze nieuwe gids Elsa vertelde dat we geluk hadden omdat het vorige week 36 graden was.

Op weg naar het Dolton hotel zagen we wel hoeveel er al veranderd is in China tov 2008. Toen stond het hotel nog redelijk achteraf, maar nu alles volgebouwd met hele nette geasfalteerde wegen. Ze hebben hier zeker niet stilgezeten.

Het hotel is nog steeds prachtig met in de vijver in het midden. Morgen een rustige dag  om zelf rond te kijken.

We vermaken ons prima en doen iedereen vanaf hier hartelijke groeten.

Tot de volgende keer!

1. Anke van Asselt:
    10 oktober 2016
    Leuk om te lezen. Lekkere bedden meiden!!
  2. Hofleverancier:
    10 oktober 2016
    Fijn te lezen dat alles zo goed gaat!
  3. Nicole:
    11 oktober 2016
    Hallo Henk, Monique en kids!
    Gelukkig hebben jullie een goede reis gehad, en hebben jullie het naar jullie zin! We vinden het erg leuk om jullie te volgen via deze mogelijkheid! Natuurlijk zijn we wel een beetje jaloers ;-)
    Het liefst zouden we snel weer terug gaan, maar de eerst volgende keer gaan we maar eens de andere kant op vliegen :-)
    Voor nu wens ik jullie nog heel veel mooie en bijzondere momenten om nooit meer te vergeten!

Vele groetjes uit Nederland! Guido, Nicole en Lynn
  4. Martin en Ineke smit:
    11 oktober 2016
    wauw, gaaf om te lezen jullie verslagen.
    Geniet ervan, zal zeker af en toe best heftig en emotioneel zijn
  5. Bart & Ghua:
    11 oktober 2016
    Het Dolton blijft altijd mooi en speciaal.
    Veel plezier morgen !
  6. Kimmie: